مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-09ورزشي

کوزین: شرایط ایتالیا بدتر از ایران است/ ترابی بهترین بازیکن لیگ برتر است


مربی شهرخودرو می گوید شرایط ایتالیا از نظر شیوع ویروس کرونا بدتر از ایران است اما باشگاه شهرخودرو هنوز نتوانسته بلیتی برای او تهیه کند تا او به ایران برگردد.

- مربی شهرخودرو می گوید شرایط ایتالیا از نظر شیوع ویروس کرونا بدتر از ایران است اما باشگاه شهرخودرو هنوز نتوانسته بلیتی برای او تهیه کند تا او به ایران برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از رفتن یحیی گل محمدی از شهرخودرو این باشگاه مجتبی سرآسیایی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد اما نام سرآسیایی به دلیل نداشتن مدرک A مربیگری به عنوان دستیار ثبت شده و نام استفانو کوزین ایتالیایی به عنوان سرمربی قید شده است.

با این حال، این مربی ایتالیایی پس از تعطیلات لیگ ایران به دلیل ویروس کرونا هنوز به ایران برنگشته است.

این مربی ایتالیایی در گفت وگو با ایسنا درباره ادامه پیدا کردن لیگ نوزدهم گفت: من کارمند باشگاه شهرخودرو هستم و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد به آن پایبندم.

من نمی دانم شرایط در ایران دقیقا به چه شکل است اما اگر مسئولان تصمیم گرفته اند که بازی ها ادامه پیدا کند، ما هم تابع این تصمیم هستیم و من هم وظیفه ام را انجام می دهم.

او درباره این که رسانه ها اعلام کردند او به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا از بازگشت به ایران می ترسد تصریح کرد: این به هیچ وجه درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوزین: شرایط ایتالیا بدتر از ایران است/ ترابی بهترین بازیکن لیگ برتر است

کوزین: شرایط ایتالیا بدتر از ایران است/ ترابی بهترین بازیکن لیگ برتر است