مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-08اقتصادي

تولید 41 درصد پیله تر ابریشم در گیلان


مدیر تعاون روستایی استان گیلان از خرید توافقی پیله تر ابریشم در سه شهرستان گیلان و با نرخ توافقی و بازار خبر داد و گفت: 41 درصد پیله تر ابریشم در گیلان تولید و خرید توافقی پیله تر ابریشم از فردا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رامین گیلانشاهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق میان جهاد کشاورزی گیلان و مرکز نوغانداری کشور در خصوص خرید پیله کرم ابریشم اظهار کرد: پرورش کرم ابریشم یکی از مشاغل مهم و بسیار قدیمی در استان گیلان بوده و با توجه به شرایط موجود در شهرستان های شفت، رشت و لنگرود توافقی میان جهاد کشاورزی استان گیلان و مرکز نوغانداری کشور برای خرید تضمینی پیله تر ابریشم صورت گرفت.

وی همچنین از خرید پیله تر ابریشم در سه شهرستان گیلان خبر داد و گفت: نوغانداران در صورت تمایل می توانند برای فروش پیله کرم ابریشم خود به ادارات مربوطه در شهرستان های لنگرود، رشت و شفت مراجعه کنند.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان به نگاه حمایتی این سازمان به نوغانداران اشاره کرد و افزود: قیمت خرید پیله تر ابریشم بر اساس نرخ بازار و توافقی بوده و تعاون روستایی از هیچ کمکی به نوغانداران دریغ نمی کند.

گیلانشاهی با اذعان به اینکه در سال گذشته 9 تن پیله تر ابریشم از نوغانداران گیلانی خریداری شده بود، خاطرنشان کرد: برای اولین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 41 درصد پیله تر ابریشم در گیلان

تولید 41 درصد پیله تر ابریشم در گیلان