مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-08اقتصادي

چهار سامانه عشایری نهاوند از انشعاب آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند


چهار سامانه عشایری نهاوند از انشعاب آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

- ابوالقاسم بنی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: چهار سامانه عشایری نهاوند که 110 خانوار در آن مستقر هستند با صرف 12 میلیارد ریال از شبکه آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

وی گفت: کار آبرسانی به این سامانه ها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شد که تا کنون در 2 سامانه عشایری کار آبرسانی به طور صد درصدی انجام گرفته و در دو عرصه دیگر تا کنون نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته که با توجه به روند انجام کار تا اواسط تیرماه تکمیل می شود.

رییس مرکز امور عشایری نهاوند با بیان اینکه شبکه آبرسانی در سامانه های گنبد کبود، دره مهدیه اسد آباد، هفت چشمه و خوشکاخوره تازناب اجرا شده گفت: در این عرصه ها مجموعا چهار مخزن 50 مترمکعبی آب نصب شده و در هر کدام از آنها نیز 2 هزار و 500 متر شبکه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری کامل از این چهار پروژه آبرسانی 110 خانوار از عشایر به آب آشامیدنی سالم دسترسی خواهند داشت.

گفت: عشایر مستقر در شهرستان در بدو ورود به این منطقه 2/5 تا سه ماه در سامانه های عشایری مستقر می شوند که برای رفاه آنان ما یک سری زیرساخت ها مانند آب آشامیدنی سالم، استقرار زیر چادری و احداث سرویس های بهداشتی را فراهم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار سامانه عشایری نهاوند از انشعاب آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

چهار سامانه عشایری نهاوند از انشعاب آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند