مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-08اقتصادي

آبرسانی به عشایر نهاوند


براساس مطالبه عشایر، احداث چهار پروژه مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی و اجرای شبکه آبرسانی در چهار سامانه عشایری شهرستان نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: براساس مطالبه عشایر، احداث چهار پروژه مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی و اجرای شبکه آبرسانی در چهار سامانه عشایری شهرستان نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

مراد ناصری دوشنبه 19 خردادماه در بازدید از سامانه عشایری منطقه خشکاخوره تازناب با حضور مدیر امور عشایری استان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند اظهار کرد: براساس مطالبه عشایر احداث چهار پروژه مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی و اجرای شبکه آبرسانی در سامانه عشایری دره مهدی اسدآباد، جنگه گنبدکبود، هفت چشمه و خوشکاخوره تازناب با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه دسترسی آسان و استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای خانوار عشایر است.

وی افزود: این پروژه توسط اداره امور عشایری شهرستان با شبکه گذاری 2500 متر در هر سامانه و 110 انشعاب به بهره برداری رسید که در این چهار سامانه عشایری بیش از 110 خانوار از عشایر کوچ رو شهرستان مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به عشایر نهاوند

آبرسانی به عشایر نهاوند