مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-08سياسي

مسئولین اجرایی کشور به اهمیت قرآن در کاهش آسیبها باور ندارند


احمد ابوالقاسمی پیشکسوت قرآنی و قاری بین المللی معتقد است: مسئولین اجرایی به اهمیت حوزه فعالیت های قرآنی در کاهش آسیب های اجتماعی باور ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی و پیشکسوت قرآنی درنشست بررسی برنامه های معارفی رسانه ملی طی رمضان سال 99 و تحلیل و بررسی دستاورد اقدامات حوزه رسانه در ایام کرونایی با گلایه از مسائل مطرح شده گفت: از چه زمانی تا کنون رییس جمهور یک دقیقه برای قرآن وقت گذاشته است؟ ما به میزان بالایی توقع از دست اندرکاران قرآنی کشور داریم.

در این نشست تمامی افراد قرآنی حضور دارند، اما افرادی که قدرت اجرایی کشور محسوب می شوند حضور ندارند و ما دائماً توپ را در زمین خودمان انداخته که باعث می شود در محدوده کوچکی بازی کنیم.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه باید مطالبات مردمی را بزرگ ترکرده و تغییر دهیم افزود: ترتیل خوانی در ماه مبارک رمضان به واسطه صحنه های زیبایی که در حرم حصرت معصومه (ع) رواج پیدا کرد باب شد.

ما باید به نقطه ای برسیم تا متوجه شویم چطور می شود مسئولین را به این باور برسانیم که اگر در حوزه قرآنی سرمایه گذاری شود کاهش آسیب های چند جانبه ای را در بر خواهد گرفت، اما هیچ وقت مسئولین بالادستی و تصمیم گیر در این جلسات حضور ندارند و آنها این کار را بیهوده فرض می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین اجرایی کشور به اهمیت قرآن در کاهش آسیبها باور ندارند

مسئولین اجرایی کشور به اهمیت قرآن در کاهش آسیبها باور ندارند