مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-08اجتماعي

ابراهیمی: ایسنا خبرگزاری مطالبه گر در حوزه محیط زیست است


ایسنا خبرگزاری مطالبه گر در حوزه محیط زیست است و باید این مطالبه گری را قدر دانست.

- ایسنا/مازندران مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: ایسنا خبرگزاری مطالبه گر در حوزه محیط زیست است و باید این مطالبه گری را قدر دانست.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی به امروز دوشنبه 19 خرداد ماه، مناسبت هفته محیط زیست با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا مازندران، با اشاره به اینکه ایسنا، خبرگزاری فعال در حوزه محیط زیست است، گفت: مطالبه گری ایسنا در حوزه محیط زیست خوشحال کننده است چرا که این مطالبه گری هدفمند، مدیریت شده و خردمند است.

وی با بیان اینکه اگر این مطالبه گری صورت بگیرد بسیاری از مشکلات نیز برطرف خواهد شد، تصریح کرد: مطالبه گری امروز مردم در خصوص آلودگی محیط زیست، تخریب آن و غیره جای شکرگزاری دارد و به معنی حساسیت آنها نسبت به محیطی است که در آن زندگی می کنند.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه ایسنا، نگاه انتقادی درست و دلسوزانه دارد، ارزشمند است، گفت: اگر به جای انتقاد دلسوزانه، تسویه حساب صورت بگیرد، از هدف فاصله خواهیم گرفت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه، مازندران استانی است که رسانه های همراه و فعالی در عرصه محیط‍ زیست دارد، اظهار کرد: پاسخگویی به رسانه ها و همراهی با آنها را از وظایف خود می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی: ایسنا خبرگزاری مطالبه گر در حوزه محیط زیست است

ابراهیمی: ایسنا خبرگزاری مطالبه گر در حوزه محیط زیست است