مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-08سياسي

متکدیان لزوماً نیازمند نیستند


مسئول مجتمع اردوگاهی متکدیان قزوین گفت: توجه کنیم که برخی از متکدیان نیازمند واقعی نیستند و صرفاً از روی عادت یا به عنوان شغل به تکدی گری می پردازند.

- ایسنا/قزوین مسئول مجتمع اردوگاهی متکدیان قزوین گفت: توجه کنیم که برخی از متکدیان نیازمند واقعی نیستند و صرفاً از روی عادت یا به عنوان شغل به تکدی گری می پردازند.

محسن رحیمی، مسئول مجتمع اردوگاهی متکدیان قزوین در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: طبق مصوبه شورای عالی اداری کشور، وظیفه این مجتمع شناسایی، جمع آوری و تعیین وضعیت متکدیان با توجه به شرایط آن ها است.

وی افزود: وظیفه ما جمع آوری متکدیان و غربالگری آن هاست به طور مثال اگر متکدی سالمند یا دارای معلولیت ذهنی و جسمی باشد به سازمان بهزیستی ارجاع می دهیم، اگر درراه مانده، نیازمند و گمشده باشد پس از بررسی وضعیت به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع می دهیم و اگر متکدی حرفه ای باشد به دستگاه قضایی معرفی می کنیم.

مسئول مجتمع اردوگاهی متکدیان قزوین اظهار کرد: همزمان با طرح مواسات و همدلی ما نیز طرح جدیدی در پیش گرفتیم که طی آن سعی می کنیم با شناسایی نیازمندان واقعی و کمک خیرین، آن ها را به نوعی مورد حمایت قرار دهیم.

وی تأکید کرد: اگر فردی را شناسایی کنیم که واقعاً نیازمند باشد سعی می کنیم با کمک خیرین از طریق اهدای بسته های معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان لزوماً نیازمند نیستند

متکدیان لزوماً نیازمند نیستند