مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 17:002020-06-07بين الملل

ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و پس از انتقاد کالین پاول وزیر امور خارجه دوران ریاست جمهوری جورج بوش از وی و اعلام حمایت از جو بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، - رییس جمهور آمریکا به موضع گیری وزیر خارجه دوران جورج بوش علیه خود واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و پس از انتقاد کالین پاول وزیر امور خارجه دوران ریاست جمهوری جورج بوش از وی و اعلام حمایت از جو بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، در پیامی توییتری نوشت: کالین پاول، شخص به واقع حقیری که مسئول ورود ما به جنگ های فاجعه آمیز در خاورمیانه بود به تازگی اعلام کرده به یک حقیر دیگر یعنی جوبایدن رای خواهد داد.

رییس جمهور آمریکادر این خصوص نوشت: آیا پاول نگفت که عراق سلاح کشتار جمعی دارد؟ آن ها این کار را نکردند، بلکه ما را به جنگ بردند.

دونالد ترامپ در توییت دیگری اضافه کرد: شخصی لطفاً به پاول بگوید که من حمایت تقریباً 300 قاضی را به همراه دارم که یک رکورد محسوب می شود، دو دیوان عدالت عالی به همراه دارم، ارتش تحلیل رفته را بازسازی کردم، بزرگترین قانون مالیاتی کشور را راه اندازی کردم و بخش بهداشت درمان را نجات دادم و اقدامات بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!

ترامپ: حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم!