مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 15:152020-06-07بين الملل

واکنش ترامپ به «کالین پاول»؛ شما آمریکا را وارد نبردهای فاجعه بار در خاورمیانه کردید


«دونالد ترامپ» در واکنش به اعلام حمایت وزیر خارجه اسبق این کشور از «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 این کشور، پاول را مسئول ورود آمریکا به جنگ های فاجعه بار در غرب آسیا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال اعلام حمایت کالین پاول وزیر امور خارجه دوران ریاست جمهوری جورج بوش رییس جمهور پیشین آمریکا از جو بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور بلافاصله واکنش نشان داد.

 ترامپ در توییتی در عصر یکشنبه به وقت تهران در این زمینه نوشت: کالین پاول، شخص به واقع حقیری که مسئول ورود ما به جنگ های فاجعه آمیز در خاورمیانه بود به تازگی اعلام کرده به یک حقیر دیگر جوبایدن رای خواهد داد.

آیا پاول نگفت که عراق سلاح کشتار جمعی دارد ؟ آنها این کار را نکردند، بلکه ما را به جنگ بردند.

وی در ادامه نوشت: لطفا شخصی به پاول بگوید که من حمایت تقریبا 300 قاضی را به همراه دارم که یک حد نصاب محسوب می شود، دو دیوان عدالت عالی دارم، ارتش تحلیل رفته را بازسازی کردم ، بزرگترین قانون مالیاتی کشور  را راه اندازی کردم و بخش بهداشت درمان را نجات دادم و اقدامات بسیار دیگر.

کالین پاول که از سیاستمداران و ژنرال چهار ستاره بازنشسته ارتش آمریکاست از سال 1987 تا 1989 به عنوان مشاور امنیت ملی آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به «کالین پاول»؛ شما آمریکا را وارد نبردهای فاجعه بار در خاورمیانه کردید

واکنش ترامپ به «کالین پاول»؛ شما آمریکا را وارد نبردهای فاجعه بار در خاورمیانه کردید