مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-07بين الملل

درهای حرم علوی با وجود حکومت نظامی در نجف باز است+فیلم


در حالی که به دلیل شیوع کرونا در نجف، حکومت نظامی اعلام شده است و افراد از ساعت 6 صبح تا 14 امکان تردد در شهر را دارند، حرم امیرالمؤمنین (ع) به صورت شبانه روز باز است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در حالی که امروز برخی از رسانه ها و منابع خبری از بسته شدن حرم امیرالمؤمنین (ع) به دلیل شیوع کرونا خبر داده بودند، پیگیری های خبرنگار فارس از باز بودن این آستان مقدس حکایت دارد.

البته در روزهای اخیر به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، محدودیت هایی از سوی استاندار و پلیس نجف اشرف اعمال شده است، به طوری که از امروز با توجه به شرایط، منع رفت و آمد در این شهر در نظر گرفته شده است و افراد از ساعت 14 تا 6 صبح امکان تردد در شهر ندارند.

همچنین ادارات و حتی مغازه ها تنها در این مدت باز است و بیمارستان های نجف نیز برای جراحی و سایر امور درمانی هیچ فردی را پذیرش نمی کنند و تنها افراد با وضعیت خاص در بیمارستان ها بستری خواهند شد.

  با وجود منع رفت و آمد و حکومت نظامی در نجف و از همه مهمتر کاهش فعالیت مغازه ها از ساعت 6 صبح تا 14، طی تماس خبرنگار فارس با حرم علوی، این آستان مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی بر روز زائران به صورت شبانه روز باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای حرم علوی با وجود حکومت نظامی در نجف باز است+فیلم

درهای حرم علوی با وجود حکومت نظامی در نجف باز است+فیلم