مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-07فرهنگي

گرمسار میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار بابیان اینکه این شهرستان میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس استان می شود، گفت: برگزاری این نمایشگاه با توجه به شیوع کرونا به نیمه دوم سال جاری موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله قنبری نیک دل پیش از ظهر یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار ضمن بیان اینکه گرمسار میزبان برگزاری این نمایشگاه خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری این نمایشگاه در نیمه ابتدایی سال وجود ندارد و در حال حاضر برای برگزاری آن در نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه طراحی و کارگاه های آموزشی مختلف از برنامه های مهم این جشنواره خواهد بود، تصریح کرد: بهره گیری از حضور طراحان و تولیدکنندگان به نام کشور در این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با تأکید بر اینکه ارائه طرح ها و مدل های پوشاک ایرانی و اسلامی، عرضه و فروش تولیدات داخلی، ارتقا سطح آشنایی و شناخت عمومی مردم نسبت به پوشش اصیل ایرانی از اهداف مهمی است که در برگزاری این نمایشگاه دنبال می شود، خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت های شهرستان، تقویت سطح آگاهی مردم با استفاده از قابلیت طراحان و تولیدکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمسار میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان می شود

گرمسار میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان می شود