مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-07اقتصادي

کمبود عرضه نفت در ماه های آینده


تحلیلگران شرکت ریستاد انرژی انتظار دارند بازار نفت از ماه اوت به بعد حتی با وجود تسهیل محدودیت عرضه توسط اوپک پلاس، دچار محدودیت عرضه شود.

- تحلیلگران شرکت ریستاد انرژی انتظار دارند بازار نفت از ماه اوت به بعد حتی با وجود تسهیل محدودیت عرضه توسط اوپک پلاس، دچار محدودیت عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیورن تورنهاگن، مدیر بازارهای نفت در شرکت تحقیقاتی ریستاد انرژی در این باره گفت: با فرض این که بهبود تقاضای جهانی برای نفت در ماههای آینده ادامه پیدا خواهد کرد، بازار نفت حتی پس از این که محدودیت عرضه اوپک طبق برنامه این گروه از 9.

7 میلیون بشکه در روز به 7.

7 میلیون بشکه در روز تسهیل شد، همچنان دچار کمبود عرضه خواهد بود.

این موضوع مطمئنا از قیمتهای نفت حمایت خواهد کرد و باعث فعال شدن سریعتر چاههای نفتی تعطیل شده در آمریکا خواهد شد و احتمالا صنعت نفت شیل آمریکا زودتر از موعد به استراحتش پایان می دهد.

شواهد حاکی از آن است که بیش از 300 هزار بشکه در روز تولید آمریکا که تعطیل شده بود از ژوئن در نتیجه رشد قیمتها، دوباره فعال می شود.

برخی از تولیدکنندگان آمریکایی در واکنش به روند افزایشی قیمتها در هفته های اخیر و نیازشان به درآمدزایی، بخشی از فعالیت تولید متوقف شده را ازسرگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود عرضه نفت در ماه های آینده

کمبود عرضه نفت در ماه های آینده