مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 23:352020-06-06پزشكي

استفاده از ماسک 90 درصد احتمال آلودگی به کرونا را کاهش می دهد


معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: استفاده از ماسک 90 درصد احتمال آلودگی به ویروس کرونا را کاهش می دهد، لذا با توجه به اینکه علائم ابتلا به کرونا در افراد کاملا متفاوت و به تعداد ویروس بستگی دارد دراماکن عمومی حتما از ماسک استفاده شود.

- فرزام بیدارپور در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به از سرگیری زندگی اجتماعی و بازگشایی برخی کسب و کارها بعد از شیوع کرونا در استان، با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی باید  زندگی عادی را ادامه دهیم و به این وضعیت عادت کنیم چراکه این ویروس فعلا با ما زندگی خواهد کرد.

وی در خصوص برخی اظهارات مبنی بر ضعیف شدن ویروس کرونا بر اثر گرما و شروع فصل تابستان، گفت: ما هنوز نمی توانیم درباره وضعیت این ویروس به درستی قضاوت کنیم و وضعیت آن در آینده نیز با توجه به شواهد موجود، قابل پیش بینی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان نمی توان مشخص کرد که اپیدمی در چه زمانی تمام می شود و تا چه زمانی گرفتار ویروس هستیم و این هنوز قابل قضاوت نیست، افزود: باید توجه کرد که گرم شدن هوا تاثیرگذار است  اما به این معنی نیست که از میزان فعالیت این ویروس کاهش یابد چراکه در روزهای گذشته حتی در استان های گرمسیر کشور با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک 90 درصد احتمال آلودگی به کرونا را کاهش می دهد

استفاده از ماسک 90 درصد احتمال آلودگی به کرونا را کاهش می دهد