مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 20:352020-06-06اجتماعي

سیل و تندباد به بخش هایی از شهرستان مشگین شهر خسارت وارد کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: بارش باران شدید و جاری شدن سیل در مشگین شهر موجب مسدود شدن راه 2 روستای موییل و قوشه دراین شهرستان شد.

- فرهاد عبدالعلی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به جاری شدن سیل، تندباد و تگرگ و ایجاد خسارت به چند روستا در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بارش باران شدید و جاری شدن سیل در مشگین شهر موجب مسدود شدن راه 2 روستای موییل و قوشه دراین شهرستان شد.

وی افزود: در شهر مشگین شهر نیز سیلاب موجب آبگرفتگی معابر و خیابان ها شده و آب رودخانه خیاو چایی نیز افزایش و سیلابی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از اعزام تیم های ارزیاب و امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به حادثه دیدگان آبگرفتگی شدید در مناطق صلوات، موییل و آق مسجد شهرستان مشگین شهر خبر داد.

شهرام ابراهیمی، رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر نیز در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین شهر گفت: در اثر بارندگی شدید در شهرستان مشگین شهر و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف این شهرستان، بلافاصله 3 اکیپ ویژه امداد هلال احمر مشگین شهر در سه منطقه مورد هدف استقرار یافتند.

وی افزود: تیم های هلال احمر پس از رصد منطقه نسبت به تهیه و توزیع وسایل گرمایشی، کنسرو و پتو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و تندباد به بخش هایی از شهرستان مشگین شهر خسارت وارد کرد

سیل و تندباد به بخش هایی از شهرستان مشگین شهر خسارت وارد کرد