مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 20:202020-06-06دانش

شیوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است


معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این که شیوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا وابسته است، گفت: براساس نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری ترم تحصیلی آینده از نیمه شهریور ماه آغاز می شود اما نودانشجویان کارشناسی که با تأخیر پذیرش .

- معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این که شیوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا وابسته است، گفت: براساس نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری ترم تحصیلی آینده از نیمه شهریور ماه آغاز می شود اما نودانشجویان کارشناسی که با تأخیر پذیرش می شوند زمان آغاز کلاس های آن ها به تعویق می افتد.

دکتر سید حسین حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره ارزشیابی پایان این ترم دانشجویان دانشگاه تهران اظهار کرد: ارزشیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی و دانشجویان کارشناسی به صورت حضوری و الکترونیکی است.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ساکن تهران برای شرکت در امتحان در دانشکده حاضر می شوند اما دانشجویان ساکن شهرستان برای شرکت در آزمون پایان ترم باید در دانشگاه های پیام نور شهرستان خود جهت پاسخ دادن به پرسش های سامانه ای حاضر شوند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران مهم ترین دغدغه برای برگزاری حضوری آزمون های پایان ترم را تراکم دانشجویان در محل اسکان(خوابگاه) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است

شیوه برگزاری کلاس های نیمسال دوم منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است