مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-06اجتماعي

برپایی جشنواره ای دانش آموزی از سوی کرسی یونسکو در ترویج علم


جشنواره دانش آموزی سلامت جهان با دستان پاک همزمان با روز جهانی شستن دست، 24 مهر ماه امسال به همت کرسی یونسکو در ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

- جشنواره دانش آموزی "سلامت جهان با دستان پاک" همزمان با روز جهانی شستن دست، 24 مهر ماه امسال به همت "کرسی یونسکو در ترویج علم" مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرسی یونسکو در ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در نظر دارد با همکاری سازمان ها و نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی، جشنواره دانش آموزی سلامت جهان با دستان پاک را در مقاطع ابتدایی و متوسطه و همزمان با روز جهانی شستن دست (Global Handwashing Day) در تاریخ 24 مهر (15 اکتبر) برگزار کند.

با توجه به بحران شیوع کرونا در ایران و سایر نقاط جهان، این جشنواره درصدد افزایش آگاهی دانش ­آموزان در خصوص این بیماری و چالش های پیش روی حوزه بهداشت و سلامت فردی و عمومی با تأکید بر شستن دست­ها است.

به منظور ترویج و ارتقای خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از ابزارهای علمی و هنری، این جشنواره در قالب های نقاشی، کاریکاتور، فیلم کوتاه (یک دقیقه ای)، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، داستان کوتاه (400 تا 800 کلمه) و داستان مصور (کمیک استریپ) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره ای دانش آموزی از سوی کرسی یونسکو در ترویج علم

برپایی جشنواره ای دانش آموزی از سوی کرسی یونسکو در ترویج علم