مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-06فرهنگي

مسافرآستانه: قرارداد فیلم تئاترها باید تغییر کند


مدیر تماشاخانه ایرانشهر که سابقه مدیریت در موسسه رسانه های تصویری سازمان سینمایی را هم پیش از این داشته، با تاکید بر اینکه در موضوع فیلم تئاترها نوع قراردادها باید تغییر کند، - مدیر تماشاخانه ایرانشهر که سابقه مدیریت در موسسه رسانه های تصویری سازمان سینمایی را هم پیش از این داشته، با تاکید بر اینکه در موضوع فیلم تئاترها نوع قراردادها باید تغییر کند، می گوید: در این ماجرا حقوقی برای هنرمندان متصور است که باید بازستانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از حدود دو هفته قبل که اولین اعتراض ها از سوی برخی کارگردان های تئاتر نسبت به پخش و فروش فیلم تئاترهایشان در سامانه های اینترنتی منتشر شد، همچنان هنرمندان در تماس هایی از این اتفاق گله مند و به دنبال راهی برای احقاق حق خود هستند.

براساس پیگیری های انجام شده، بعضی از این هنرمندان قراردادی با مرکز موسیقی بتهوون به عنوان ناشر نسخه DVD در اختیار دارند که در آن هیچ اشاره ای به توزیع آثارشان در VOD ها نشده است.

حتی برخی مدعی هستند که برهمین اساس سامانه های اینترنتی هم بدون هیچ قرارداد رسمی و قانونی به پخش فیلم تئاترها اقدام کرده اند و این کار پیگیری حقوقی را ممکن می کند.

یکی از دلایل این ادعا که پیش تر در ایسنا هم منتشر شد به فیلم تئاتر بخاطر یک مشت روبل حسن معجونی مربوط می شود که قرارداد پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرآستانه: قرارداد فیلم تئاترها باید تغییر کند

مسافرآستانه: قرارداد فیلم تئاترها باید تغییر کند