مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-06حوادث

30 هکتار از پارک جنگلی عامری در آتش سوخت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش سوزی در پارک جنگلی عامری بندر دیلم شب گذشته اتفاق افتاده و بامداد امروز به طور کامل.

مهار شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش سوزی در پارک جنگلی عامری بندر دیلم شب گذشته اتفاق افتاده و بامداد امروز به طور کامل.

مهار شده است.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این آتش سوزی با کمک نیروهای مردمی و دستگاه های دولتی به محوریت منابع طبیعی کنترل شد.

وی با بیان اینکه میزان خسارات این آتش سوزی هنوز مشخص نشده، افزود: خوشبختانه آتش سوزی توسط نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن کنترل شده است.

این مسئول درباره علت رخداد حادثه اظهار کرد: احتمال همه چیز می رود، از گرمی هوا تا عوامل انسانی عمدی و یا سهوی؛ چون که آتش در نزدیکی جاده و در غرب جاده دیلم به سمت خوزستان اتفاق افتاده و احتمال می رود که این قضیه عمدی باشد و عوامل انسانی در آن دخیل باشند.

مردم از روشن کردن آتش در طبیعت بپرهیزند فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در خصوص این آتش سوزی به ایسنا گفت: آتش در حدود ساعت 23 شب گذشته آغاز و ساعت 4 و سی دقیقه بامداد مهار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هکتار از پارک جنگلی عامری در آتش سوخت

30 هکتار از پارک جنگلی عامری در آتش سوخت