مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-05اقتصادي

آغاز دو پروژه بیابان زدایی در دلگان سیستان وبلوچستان


با حضور فرماندار، شهردار، مدیر جهاد کشاورزی و تنی از معتمدین محلی دلگان، نمایندگان منابع طبیعی استان و شهرستان دو طرح بیابان زدایی با اعتبار 75 میلیارد ریال در دلگان سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور فرماندار، شهردار، مدیر جهاد کشاورزی و تنی از معتمدین محلی دلگان، نمایندگان منابع طبیعی استان و شهرستان دو طرح بیابان زدایی با اعتبار 75 میلیارد ریال در دلگان سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: دو طرح بیابان زدایی با اعتبار حدود 75 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی به همت اداره کل منابع طبیعی استان در بخش های جلگه چاه هاشم و مرکزی دلگان کلنگ زنی شد.

مجتبی شجاعی افزود: این طرح ها شامل احداث هلالی آبگیر (توام با بذرکاری) در سطح 1500 هکتار با تعداد 45 هزار هلالی مبلغ یک میلیارد و صد و سی میلیون تومان در کلانظهور و نهالکاری و مراقبت و ابیاری در سطح 600 هکتار در محدوده خیراباد جلگه چاه هاشممبلغ حدود شش میلیارد تومان می باشد.

وی ضمن تقدیر از استاندار و مدیرکل منابع طبیعی بابت اختصاص اعتبارات صندوق توسعه ملی بیان کرد: احداث هلالی آبگیر باعث جمع آوری هرز آب و افزایش رطوبت خاک گردیده و زمینه احیاء و اصلاح مراتع را فراهم می کند و نهال کاری نیز نقش مهمی در بیابان زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دو پروژه بیابان زدایی در دلگان سیستان وبلوچستان

آغاز دو پروژه بیابان زدایی در دلگان سیستان وبلوچستان