مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-02اجتماعي

شورای هماهنگی ترافیک بروجرد برگزار شد


شورای هماهنگی ترافیک با محوریت بررسی پروژه های راه و شهرسازی، راهداری، پلیس راهور و.

در بروجرد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای هماهنگی ترافیک روز سه شنبه با حضور معاون استاندار لرستان، سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان، دبیر شورای ترافیک استانداری، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، رییس پلیس راهور لرستان، فرماندار بروجرد، شهردار بروجرد و دیگر مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری بروجرد با دستور کار بررسی و رفع موانع و مشکلات پروژه های پادگان مهندسی بروجرد، جاده اشترینان به بروجرد، کمربندی بروجرد، احداث میدان داملران، احداث میدان آیت اله نجفی بروجرد و … برگزار شد.

مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد در این جلسه اظهار داشت: در شورای هماهنگی ترافیک استان بر تسریع عملیات اجرایی پروژه های در دست ساخت و احداث راهداری، شهرداری و … بروجرد تاکید شد.

وی افزود: همچنین با توجه به تصادفات جاده ای بالا در کمربندی این موضوع هم مطرح شد که این پروژه بین پلیس راهور و راهداری تعیین تکلیف شود.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد ادامه داد: برای ساخت میدان آیت اله نجفی بروجردی نیز شهرداری موظف شد تا دوشنبه هفته آینده تمامی استعلامات، تغییرات مهندسی اصلاحی را به دبیرخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی ترافیک بروجرد برگزار شد

شورای هماهنگی ترافیک بروجرد برگزار شد