مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-02اقتصادي

سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ برای حمایت از سرمایه گذار است


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ در جهت جذب و حمایت از سرمایه گذار، بویژه سرمایه گذاری خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار ظهر سه شنبه به همراه علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری از اداره کل اقتصادی و دارایی استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید بهنامی فر مدیر کل اقتصادی و دارایی روند خدمات رسانی به مراجعین بویژه نحوه تعامل و تسهیل امورات مرتبط با سرمایه گذاران خارجی از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری استان (پنجره واحد) را تشریح کرد.

قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: مهمترین مساله حاکمیت اقتصاد است و اقدامات مطلوب در حوزه اقتصادی می تواند در سایر دستگاه ها تأثیر گذار باشد.

وی یادآور شد: در سال گذشته موفقیت های خوبی در اداره کل اقتصادی و دارایی استان صورت گرفته و این مجموعه بسیار پویا، چابک و فعال است.

قبادی بیان کرد: سامانه پنجره واحد که در این اداره کل و با همکاری دستگاه های مختلف راه اندازی شده، یک اقدام بزرگ در جهت جذب و حمایت از سرمایه گذار، بویژه سرمایه گذاری خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ برای حمایت از سرمایه گذار است

سامانه پنجره واحد یک اقدام بزرگ برای حمایت از سرمایه گذار است