مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-01حوادث

هرس 150 هکتار از درختان گردنه اسدآباد به منظور پیشگیری از حریق


مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از هرس 150 هکتار از درختان گردنه اسدآباد به منظور پیشگیری از وقوع هر گونه حریق و آتش سوزی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از هرس 150 هکتار از درختان گردنه اسدآباد به منظور پیشگیری از وقوع هر گونه حریق و آتش سوزی خبر داد.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و احتمال حریق و آتش سوزی در مراتع و اراضی، امسال پس از 20 سال 150 هکتار از درختان گردنه اسدآباد شامل گیاهان و شاخه های خزنده، توسط منابع طبیعی هرس شد.

وی با بیان اینکه تابستان سال گذشته 11 فقره آتش سوزی به مساحت 20 هکتار در عرصه منابع طبیعی شهرستان اتفاق افتاد، اضافه کرد: بیشترین موارد آتش سوزی در فصول گرما عامل انسانی عمدی و به صورت ناآگاهانه بوده است.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد کشاورزان همجوار با مراتع منابع طبیعی با آتش زدن پسماند زراعی خود سبب آتش سوزی می شوند که این امر منع قانونی دارد و باید در این رابطه جهادکشاورزی اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات منابع طبیعی در راستای پیشگیری و جلوگیری از هر گونه آتش سوزی احتمالی و حریق در عرصه طبیعی گفت: استقرار عشایر در مناطق بحرانی چون گردنه اسدآباد، ویرایی و چند نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرس 150 هکتار از درختان گردنه اسدآباد به منظور پیشگیری از حریق

هرس 150 هکتار از درختان گردنه اسدآباد به منظور پیشگیری از حریق