مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-01دانش

درخواست شورای زنان برای ابلاغ سند ملی حقوق کودک و نوجوان


اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان، خواستار تصویب «سند راهبردی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» و ابلاغ «سند ملی حقوق کودک و نوجوان»  از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

- اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان، خواستار تصویب سند راهبردی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و ابلاغ سند ملی حقوق کودک و نوجوان  از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 866 به ریاست زهرا آیت اللهی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدا اعضای جلسه با توجه به ماجرای قتل رومینا اشرفی به بررسی این موضوع از منظر روانشناسی، جامعه شناسی، حقوقی و فقهی پرداختند.

در ادامه، اعضاء خواستار تصویب سند راهبردی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی توسط مرکز ملی فضای مجازی و ابلاغ سند ملی حقوق کودک و نوجوان از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

همچنین اعضاء با تأکید بر اینکه قتل جرم سنگینی است و هیچکس حق ندارد جان کسی را بگیرد، تأکید کردند که هر گونه تنبیهی برای مجرم بر عهده حاکم شرع خواهد بود.

در ادامه، اعضا جلسه دسترسی کودکان از سن پایین به اینترنت و عدم اهتمام به تولید اینترنت پاک، ترویج لاابالی گری و بی عفتی، عدم نظارت بر تولیدات فرهنگی مانند فیلم های سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای زنان برای ابلاغ سند ملی حقوق کودک و نوجوان

درخواست شورای زنان برای ابلاغ سند ملی حقوق کودک و نوجوان