مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-01سياسي

مصباحی مقدم: شأن و جایگاه رهبر معظم انقلاب چنان که باید شناخته نشده است


متاسفانه شأن و جایگاه رهبر معظم انقلاب چنان که باید شناخته نشده است و امکان ندارد که بشود نقش رهبری، ایشان را با مقامات نخست کشور های دیگر مقایسه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب سند انتخاب با بیان اینکه بارها شنیده ایم که ولایت فقیه ولایتی از جانب امام زمان و ائمه است و البته همین هم هست ، اظهار داشت: پایه محکم مشروعیت ولایت فقیه، مشروعیت الهی است و برای رهبری در عصر غیبت دو عامل تاثیر دارند که یکی انتصاب آن به خداوند از طریق سلسله امامت و نبوت و دیگری اقبال مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه در عصر غیبت همه علائم حاکی از این است که ائمه مردم را به سمت فقیهی با این خصوصیات و شرایط ارجاع می دهند، گفت: مردم باید قیام به قسط کنند و این قیام با راهنمایی ها و میزان و آگاهی ای است که پیامبر خدا و کتاب الهی به مردم می دهند.

وی افزود: اگر فقیهی بدون رضایت مردم بر آن ها مسلط شود حکومت او مشروعیت ندارد بلکه چنان که در انقلاب اسلامی ایران مشاهده کردیم ولایت فقیه باید به خواست و اراده مردم صورت بگیرد.

حجت الاسلام مصباحی مقدم در ادامه بیان داشت: متاسفانه شأن و جایگاه امام خامنه ای چنان که باید شناخته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباحی مقدم: شأن و جایگاه رهبر معظم انقلاب چنان که باید شناخته نشده است

مصباحی مقدم: شأن و جایگاه رهبر معظم انقلاب چنان که باید شناخته نشده است