مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-01فرهنگي

درخواست ساسان پیروز برای انتشار یک قرارداد


انتشار قرارداد نسخه تصویری نمایش «به خاطر یک مشت روبل» به کارگردانی حسن معجونی ماجرای پخش فیلم تئاترها در vod و اعتراض تعدادی از کارگردان های تئاتر را وارد مرحله ای تازه می کند.

- انتشار قرارداد نسخه تصویری نمایش به خاطر یک مشت روبل به کارگردانی حسن معجونی ماجرای پخش فیلم تئاترها در vod و اعتراض تعدادی از کارگردان های تئاتر را وارد مرحله ای تازه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته دو گزارش - مصاحبه با محوریت پخش اینترنتی فیلم تئاترهایی که قبلا نسخه دی وی دی آن ها توسط مرکز موسیقی بتهوون توزیع شده بود در این خبرگزاری منتشر شد که یکی به اظهارات و گله چند کارگردان تئاتر و دیگری به توضیح ناشر و مدیر یکی از سامانه های vod اختصاص داشت، اما روز گذشته مدیر تامین محتوای سرویس وی اودی فیلیمو در متنی که برای ایسنا فرستاد، برای روشن شدن بهتر ابعاد این ماجرا، فرایند انتشار و روند خرید قانونی آثاری که در این بستر اینترنتی پخش می شوند را با تاکید براینکه همه چیز شفاف است، توضیح داد.

محمدباقر تیموری در بخشی از گفته های خود تاکید کرده است: یک اثر برای اینکه از نظر حقوقی در فیلیمو قابل پخش باشد باید حداقل حق پخش اینترنتی آن را از مالک خریداری کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ساسان پیروز برای انتشار یک قرارداد

درخواست ساسان پیروز برای انتشار یک قرارداد