مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-01بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره فروپاشی اقتصادی تشکیلات خودگردان و اشغال کرانه باختری


سازمان ملل با هشدار به طرف های فلسطینی و اسراییلی درباره برداشتن گام های یکجانبه که منجر به درگیری می شود، درباره فروپاشی اقتصاد تشکیلات خودگردان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلای ملادنوف هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا بامداد امروز (دوشنبه) درباره خطر فروپاشی اقتصاد تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل بار مالی شیوع ویروس کووید19 هشدار داده و خواستار اقدام فوری برای جلوگیری از این اتفاق شد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، ملادنوف در گزارشی که برای نشست دوسالانه کمیته ویژه ارتباطی جهت ارسال کمک های بین المللی برای فلسطینیان آماده کرده، تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر منابع مالی تشکیلات خودگردان را بررسی کرده است.

بر این اساس، وی همچنین با بررسی عواقب احتمالی تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش هایی از کرانه باختری، به طرف های اسراییلی و فلسطینی درباره اقدامات یکجانبه که منجر به درگیری های آتی خواهد شد، هشدار داد.

در این گزارش نوشته شده است: شرایط اضطراری ویروس کرونا، بی کفایتی و نارسایی چارچوب های اداره کننده اقتصاد و روابط دولتی بین فلسطین و اسراییل را نشان داد .

ملادنوف تصریح کرد: تاثیر اقتصادی-اجتماعی کووید19 بر مردم فلسطین در حال حاضر نیز عظیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره فروپاشی اقتصادی تشکیلات خودگردان و اشغال کرانه باختری

هشدار سازمان ملل درباره فروپاشی اقتصادی تشکیلات خودگردان و اشغال کرانه باختری