مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-31پزشكي

300 بیمار کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی همدان بستری شدند


مدیر درمان تامین اجتماعی همدان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا 300 بیمار در بیمارستان های تامین اجتماعی همدان بستری شدند گفت: در این زمینه تعداد 47 تخت برای به کرونا اختصاص پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر علیرضا صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیمارستان غرضی با بیان اینکه دو بیمارستان آتیه و غرضی و تعداد پنج درمانگاه در استان همدان وابسته تامین اجتماعی هستند اظهار کرد: یک درمانگاه دیگر نیز در شهر بهار در حال احداث است.

وی تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی همدان را 720 هزار نفر دانست و افزود: تعداد تخت های بیمارستانی نیز 300 تخت بستری است که وضعیت مطلوبی را داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه روزانه بیش از 9 هزار و 800 مراجعه را به مراکز درمان تامین اجتماعی همدان داریم تصریح کرد: با توجه به مراجعات به پاراکلینیک این مراجعات حدود 20 هزار نفر است.

وی با اشاره به رضایتمندی بالای مردم طبق نظرسنجی گفت: در ملایر این رضایتمندی 98 درصد بوده و دلیلش هم همخوانی عرضه و تقاضا در بخش سرپایی است.

صفری در ادامه با اشاره به بازسازی بخش جراحی زنان بیمارستان غرضی ملایر گفت: این پروژه که با 2 میلیارد تومان از مهر پارسال شروع شد آماده افتتاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 بیمار کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی همدان بستری شدند

300 بیمار کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی همدان بستری شدند