مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-30اجتماعي

پای کافه ون ها به کرمان باز شد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از برنامه ریزی برای حضور کافه ون ها در نقاط مختلف شهر کرمان از جمله محدوده یخدان مویدی خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از برنامه ریزی برای حضور کافه ون ها در نقاط مختلف شهر کرمان از جمله محدوده یخدان مویدی خبر داد.

محمد جهانشاهی در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، کارشناسان حوزه ترافیک و راهنمایی و رانندگی و صاحبان کافه ون ها و دکه های سیار غذاهای خیابانی برگزار شد، با اشاره به ترکیب فضای گردشگری و تاریخی یخدان مویدی گفت: حضور کافه ون ها می تواند این محل را به یکی از مقاصد گردشکری درون شهری برای مردم کرمان و گردشگران تبدیل کند.

وی همچنین به پیشنهاد سه نقطه از جمله بلوار حمزه، خیابان کامیاب (روبه روی یخدان مویدی) و بلوار جمهوری اسلامی روبه روی سالن سنگ نوردی برای فعالیت کافه ون ها اشاره کرد و گفت: کافه ون ها باید در نقطه ای حضور پیدا کنند که کمترین مشکلات ترافیکی و معارض را داشته باشد و از امنیت کافی و دسترسی خوبی نیز برخوردار باشد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استمرار حضور مردم برای فعالیت کافه ون ها را نیز ضروری دانست و با تاکید بر اینکه رونق گردشگری، بخشی از اهداف حضور کافه ون ها و دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کافه ون ها به کرمان باز شد

پای کافه ون ها به کرمان باز شد