مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-30سياسي

ساخت مجتمع های آبرسانی خراسان جنوبی در فراز و فرود اعتبارات


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مجتمع های آبرسانی در شهرستان سربیشه به دلیل عدم اعتبار مناسب عملیات اجرایی آن به کندی پیش رفته و یا مسکوت مانده که لازم است اعتبار مناسب تخصیص یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مجتمع های آبرسانی در شهرستان سربیشه به دلیل عدم اعتبار مناسب عملیات اجرایی آن به کندی پیش رفته و یا مسکوت مانده که لازم است اعتبار مناسب تخصیص یابد.

مصطفی نخعی امروز شنبه، 10 خرداد در مراسم افتتاح سد سیاهو با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: مهار روان آب ها و آبرسانی به منطقه مرزی سربیشه یکی از چالش های مهم بوده است.

وی با بیان اینکه آب ریشه در فرهنگ این منطقه دارد، افزود: امروز پروژه هایی با حضور وزیر نیرو افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که گام خوبی در مسیر عدالت گستری خواهد بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد: در پیام مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی این امر مطرح بود که در زمینه عدالت گستری نمره قابل قبولی در کشور کسب نکرده ایم.

نخعی ادامه داد: شهرستان های نهبندان و سربیشه به واسطه عدم رسیدگی نمره عدالت گستری در سطح کشور را بسیار پایین آورده به طوری که اکنون بسیاری از روستاها با مشکل جدی آبرسانی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجتمع های آبرسانی خراسان جنوبی در فراز و فرود اعتبارات

ساخت مجتمع های آبرسانی خراسان جنوبی در فراز و فرود اعتبارات