مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-30اقتصادي

واحدهای تولیدی راکد دارای توجیه اقتصادی مجدداً راه اندازی می شوند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با تاکید بر راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد دارای توجیه، گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها برای فعال کردن این واحدها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی پس از بازدید از واحد تولید درب ضد سرقت، شرکت تولیدکننده ماکارونی، طرح تولید لباس ضد آب، دو شرکت تولید کننده لوله و اتصالات و شرکت تولید کننده اتصالات لوله پولیکا، اظهار داشت: یکی از رسالت های مدیران اطلاع از مشکلات تولیدکنندگان است که بدین منظور باید هر چند وقت یک بار از نزدیک در جریان فعالیت ها و تنگناهای واحدهای تولیدی قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه از پنج واحد تولیدی و یک طرح در دست اجرا بازدید کردیم، افزود: از این تعداد سه واحد فعال و دو واحد راکد و یک طرح نیمه تمام بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در این بازدید تصمیماتی برای تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای راکد و سرمایه ثابت برای طرح صنعتی اخذ شد، ادامه داد: طرح صنعتی نیمه تمام برای دریافت 90 میلیارد ریال تسهیلات به بانک صنعت و معدن استان معرفی می شود و به دو واحد راکد هم 20 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی راکد دارای توجیه اقتصادی مجدداً راه اندازی می شوند

واحدهای تولیدی راکد دارای توجیه اقتصادی مجدداً راه اندازی می شوند