مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:052020-05-29اقتصادي

ایمن سازی محور الیگودرز - خمین


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان از ایمن سازی محور الیگودرز - خمین جهت احداث زیرگذر خمه با نصب 96 قطعه نیوجرسی در این محور خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان از ایمن سازی محور الیگودرز - خمین جهت احداث زیرگذر خمه با نصب 96 قطعه نیوجرسی در این محور خبر داد.

وحید کرم الهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طول محور الیگودرز به خمین 56 کیلومتر بوده که 14 کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی لرستان قرار دارد.

وی افزود: 96 قطعه نیوجرسی برای احداث زیرگذر خمه نصب شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: قرارداد ایمن سازی 5 کیلومتر دیگر از این محور چهارخطه در حال انعقاد قرار داد است.

کرم الهی تصریح کرد: ایمن سازی 5 کیلومتر مذکور با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال منعقد شده که در نیمه اول سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت احداث زیرگذر در این محور، با نصب 96 قطعه نیوجرسی ایمن سازی آن انجام و در اسرع وقت نیز تجهیز کارگاه این پروژه انجام خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی لرستان گفت: اعتبار موردنیاز برای احداث این زیرگذر بالغ بر 40 میلیارد ریال لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محور الیگودرز - خمین

ایمن سازی محور الیگودرز - خمین