مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-29فناوري

کاهش 9 میلیاردی هزینه های شهرداری یزد در حوزه فاوا


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: رویکرد جدید این سازمان در امور محوله منجر به کاهش 9 میلیاردی هزینه ها در این حوزه مدیریت شهری شده است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: رویکرد جدید این سازمان در امور محوله منجر به کاهش 9 میلیاردی هزینه ها در این حوزه مدیریت شهری شده است.

مجید بیکی با اشاره به اهمیت گسترش زیرساخت های سال گذشته شهرداری در حوزه الکترونیک، اظهار کرد: این ارتقاء سیستم اداری علاوه بر افزایش کیفیت کار، کاهش 9 میلیارد ریالی هزینه ها را نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: سازمان فاوا در سه حوزه پشتیبانی، ارتقای وضعیت موجود و ایجاد زیرساخت های مناسب در همه حوزه ها، با دید افزایش کیفیت و کاهش هزینه، فعالیت های وسیعی انجام داده است.

رییس سازمان فاوا شهرداری یزد، گفت: گسترش زیرساخت های شبکه های مختلف از جمله زیرساخت سامانه ارتباطی شهر هوشمند، سامانه شهروند سپاری، سامانه کیف پول و سامانه جامع خدمات شهری از جمله خدمات سازمان فاوا مدیریت شهری یزد برای افزایش کیفیت و کاهش هزینه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، بیکی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با برداشت و تهیه تصاویر هوایی سطح شهر که از لحاظ زمان برداشت، کیفیت و کاهش هزینه ها بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 میلیاردی هزینه های شهرداری یزد در حوزه فاوا

کاهش 9 میلیاردی هزینه های شهرداری یزد در حوزه فاوا