مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 12:452020-05-29سياسي

حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است


خطیب جمعه مرودشت حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا را پایان دوران رهبری آمریکا عنوان کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه های نماز جمعه، با بیان اینکه حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است، اظهار داشت: حضور مقتدرانه ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا،پایان دوران ابرقدرتی امریکا بود و نظریه تمرکز بر غرب و اروپا را به چالش کشید.

امام جمعه مرودشت ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)و قیام خونین 15 خرداد، گفت: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زیاده های کشورهای غربی و ستم طاغوتیان، جمهوری اسلامی و نظام مردم سالار ی دینی را در کشور حاکم کرد و پس از رحلت ایشان، رهبر معظم انقلاب سکاندار نظام شدند و همانند امام راحل (ره) در برابر توطئه های منطقه ای، بین المللی و تحریم ها ایستادگی کرده است.

وی همچنین با تشریح قیام 15 خرداد 42 و آثار فراوان آن، این قیام را نیز نقطه عطفی در نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و یاد و خاطره شهدا  واین قیام تاریخی را گرامی داشت.

آقایی در این باره گفت: امام فردی ذوب در اسلام، بنده صالح خدا و فارغ از دنیای مادی بود که با رهبری عالمانه خود با انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ و تاریخی را درجهان رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است

حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است