مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 17:102020-05-27سياسي

توزیع بیش از 140 هزار بسته معیشتی توسط سپاه نینوا گلستان


سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه با توزیع بیش از 140 هزار بسته معیشتی توسط سپاه نینوا استان گلستان متمرکز در شهرستان گرگان برگزار شد.

- فرمانده سپاه نینوا گلستان گلستان در حاشیه این مراسک گفت: به همت سپاه نینوا استان گلستان، مشارکت اقشار مختلف استان و همکاری دستگاه های اجرایی استان، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور و طبق تدابیر فرمانده معظم کل قوا انجام شد تا انشاالله باری از دوش افرادی که از محل شیوع ویروس کرونا در سطح استان دچار آسیب شده اند کمکی شده باشد.

این مراسم به صورت زنده از صدا و سیما مرکز استان گلستان و شبکه پنج پخش شده است.

گفتنی است پیش از این استاندار گلستان از توزیع300 هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان گلستان خبر داد و ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری در بیان طرح مواسات در جامعه گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون قریب به 300 هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان استان و با رعایت حفظ آبروی آنان توزیع شده است.

هادی حق شناس اظهار کرد: خوشبختانه همراهی همه نهادها از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، سمن ها، گروه های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیرین شریف استان در اجرای این طرح شایسته تقدیر بود و امیدواریم در صورت نیاز در آینده شاهد ادامه این مسیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 140 هزار بسته معیشتی توسط سپاه نینوا گلستان

توزیع بیش از 140 هزار بسته معیشتی توسط سپاه نینوا گلستان