مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:002020-05-27سياسي

طرح ساماندهی آموزش عالی به تصویب رسید


طرح ساماندهی آموزش عالی با رای اکثریت قاطع اعضاء ستاد نقشه جامع علمی کشور به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه 131 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، یکپارچگی توسعه و پیشرفت را از مزیت های ستاد نانو دانست و گفت: ستاد نانو علاوه بر موفقیت در کسب رتبه چهارم در تولید مقالات بین المللی و جایگاه مهم در ثبت اختراعات (پتنت) حوزه نانو، در صنعتی شدن تولیدات نانو و فرهنگ سازی حوزه آموزش و پرورش نیز موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید ، اظهار کرد: تحقق جهش تولید منجر به افزایش ارزش افزوده و سرعت پیشرفت کشور می شود و صنعت نانو یک صنعت قدرتمند با ارزش افزوده بسیار بالا به حساب می آید.

عاملی با اشاره به تأکید رهبری بر اینکه عنوان سال ها صرفاً برای همان سال نیست و در واقع آغاز مسیری است برای پیشرفت کشور، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد پیوند بین حوزه نانو و جهش تولید شاهد پیشرفت های بزرگ کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی درمورد تصویب سند ملی نانو گفت: در ستاد نقشه جامع علمی کشور این سند بررسی و نهایی شود و بعد از آن در دستور جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد که می تواند بدنبال ارائه گزارش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی آموزش عالی به تصویب رسید

طرح ساماندهی آموزش عالی به تصویب رسید