مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-27اقتصادي

ادامه اجرای طرح فاصله گذاری در تاکسی ها/تقسیم کرایه نفر چهارم بین 3 مسافر


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی های پایتخت استمرار می یابد، گفت: کرایه نفر چهارم با اجرای این طرح بین 3 مسافر دیگر تقسیم می شود.

- علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره افزایش نرخ کرایه های تاکسی در پایتخت، اظهار داشت: برچسب گذاری کرایه های جدید بر روی تاکسی ها از روز گذشته آغاز شده و معمولاً این اقدام به صورت تدریجی و طی دو تا سه هفته انجام می گیرد.

وی افزود: شهروندان بر اساس برچسب موجود بر روی شیشه تاکسی می توانند از نرخ کرایه های جدید در سال 99، اطلاع یابند در غیر این صورت با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی می توانند از نرخ کرایه های سال 99 اطلاع یابند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه حداکثر نرخ افزایش کرایه های تاکسی برای امسال 25 درصد و حداقل 18 درصد است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف رانندگان تاکسی و درخواست جهت دریافت کرایه بیشتر می توانند گزارشات خود از طریق شماره 48048 اطلاع دهند و یا در پایانه ها به عوامل کنترل نظارت و گشت سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

قنادان با بیان اینکه در پایتخت بیش از 700 خط تاکسی وجود دارد، گفت: اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها همچنان پابرجا است لذا از شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اجرای طرح فاصله گذاری در تاکسی ها/تقسیم کرایه نفر چهارم بین 3 مسافر

ادامه اجرای طرح فاصله گذاری در تاکسی ها/تقسیم کرایه نفر چهارم بین 3 مسافر