مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-26سياسي

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد


جانشین فرمانده سپاه یزد از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد خبر داد.

- جانشین فرمانده سپاه یزد با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد، گفت: رزمایش کمک مؤمنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ حسین زارع کمالی با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد، گفت: این رزمایش فردا ( چهارشنبه ) از ساعت 15 با حضور مردم و مسوولان و همراه با برنامه های فرهنگی در حسینیه ثارالله در مرکز استان به پایان می رسد .

جانشین فرمانده سپاه یزد اظهار کرد: تاکنون در مرحله اول 10 هزار بسته و در مرحله دوم 16 هزار بسته معیشتی به ارزش هرکدام سه میلیون ریال توزیع شد.

به گفته زارع کمالی، رزمایش کمک مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مردم خیر برای کمک در رزمایش به پایگاه های مقاومت فعال در مساجد و حسینیه ها و همچنین نواحی بسیج مراجعه کنند.

جانشین فرمانده سپاه از مردم برای مشارکت در رزمایش خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب 34103715545451 و یا شماره کارت 6273817010036725 به نام مجمع خیران جهاد بسیجی واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد