مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-26سياسي

نماینده مجلس: برخی نمایندگان، خانه های سازمانی مجلس را تصرف کردند


سید محمدجواد ابطحی با بیان اینکه 40 خانه سازمانی مجلس در سعادت آباد، قسطی و به ثمن بخس واگذار شد، گفت: برخی نمایندگان، خانه های سازمانی مجلس را تحویل ندادند و در نهایت به صورت قسطی و با قیمت اندک آن را تصرف کردند.

- سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره موضوع ودیعه مسکن به نمایندگان در ابتدای هر دوره گفت: شنیدیم که قرار است برای رهن خانه نمایندگان مجلس یازدهم مبلغ 500 میلیون تومان به هر نماینده داده شود.

وی با اشاره به تجربه سه دوره حضور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است که مجلس خانه های سازمانی داشته باشد و به نمایندگان در هر دوره خانه بدهد به شرط آنکه نمایندگان در پایان دوره نمایندگی، خانه مجلس را تخلیه کرده و آن را تحویل دهند نه با هزار بهانه خانه را تحویل ندهند و بعد با هزار ترفند آنرا تصرف کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس در دوره های گذشته خانه سازمانی داشت، تصریح کرد: در ابتدای مجلس هشتم تعدادی از نمایندگان از جمله خود من در به در بودیم و شب ها یا در مسافر خانه و یا در هتل بودیم اما نمایندگان مجلس هفتم که برای مجلس هشتم رای نیاورده بودند، خانه سازمانی مجلس را تخلیه نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: برخی نمایندگان، خانه های سازمانی مجلس را تصرف کردند

نماینده مجلس: برخی نمایندگان، خانه های سازمانی مجلس را تصرف کردند