مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 18:052020-05-24پزشكي

ظرفیت های توریسم درمانی پارس آباد توسعه می یابد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: توریسم درمانی و پذیرش بیماران از کشورهای همجوار باید در شهرستان پارس آباد مورد توجه قرار گرفته و توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام حبیب زاده شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی و بررسی وضعیت و نیازمندی های حوزه سلامت شهرستان پارس آباد، ایجاد عدالت بین آحاد جامعه، بررسی وضعیت حاکم بر زیر مجموعه ها و رفع موانع و مشکلات آنان را از وظایف مهم مسئولین بیان کرده و گفت: تدبیر و تدبر در پیدا کردن راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات و رسیدگی مطلوب به خواسته های منطقی مردم باید مورد توجه قرار گیرد که بدین منظور در این سفر با حضور در شهرستان پارس آباد مسائل حوزه سلامت توسط هیأت رییسه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بر توسعه ظرفیت های شهرستان پارس آباد در حوزه سلامت و توسعه توریسم درمانی و پذیرش بیماران از کشورهای همجوار تاکید کرده و افزود: با برنامه ریزی های دراز مدت جهت تأمین و ایجاد زیرساخت های بهداشتی درمانی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و بررسی امکان سنجی برای راه اندازی دانشکده سلامت در این شهرستان در دست اقدام قرار می گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان این که مبلغ 750 میلیون تومان جهت دریافت دستگاه سی تی اسکن پارس آباد اختصاص یافته، اظهار کرد: به امید خدا این دستگاه طی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های توریسم درمانی پارس آباد توسعه می یابد

ظرفیت های توریسم درمانی پارس آباد توسعه می یابد