مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-24سياسي

پیشرفت فناوری سبک زندگی را متحول کرده است


عضو انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: پیشرفت فناوری و متحول شدن سبک زندگی و شیوه تعاملات اجتماعی زمینه ساز الگوهای جدید فکری و رفتاری شده است.

- علی صابری عضو انجمن سواد رسانه ای ایران، در گفت و گو با خبرنگار رسانه، با اشاره به پیروی کاربران از سلبریتی ها در فضای مجازی، اظهار داشت: دلیل شکل گیری الگوهای فکری و رفتاری و دلیل پیروی از این الگوها ریشه در فرهنگ و نگرش جامعه دارد؛ هر اندازه سطح سواد جامعه منطبق با معیارهای اصولی باشد، جامعه دارای فرهنگ رشدیافته تری خواهد بود و  افراد و الگوهایی ارزش می شوند که نمادی از درستی و انسان سازی هستند.

وی ادامه داد: اگر بستر علمی و فرهنگی ارتقای سواد نهادینه سازی نشده باشد، افراد و نهادهای جامعه همسویی لازم با شاخص های سواد در حوزه های مختلف را نخواهند داشت؛ محیط های فکری و رفتاری نامطلوب، ارتباطات و تعاملات ناآگاهانه و نادرست، ساختارهای فرهنگی و اجتماعی مغایر با ارزش های انسانی، سبب شکل گیری الگوهایی خواهند شد که سلبریتی های کاذب محصول چنین محیط های آسیب دیده ای هستند.

عضو انجمن سواد رسانه ای ایران تصریح کرد: آگاهی و فهمی که در یک محیط اجتماعی رشدیافته در راستای بسترسازی ها سواد در حوزه های مختلف ایجاد می شود، سبب خواهد شد تا افکار و رفتار سالم سازی گردد و ساختار تعاملات و ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فناوری سبک زندگی را متحول کرده است

پیشرفت فناوری سبک زندگی را متحول کرده است