مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-23بين الملل

آزمایش سامانه تسلیحات لیزری نیروی دریایی آمریکا با سرنگونی یک پهپاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسپوتنیک در گزارشی نوشت: ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد کشتی یواس اس پورتلند (ال پی دی 27) موفق شد یک پهپاد را در اولین آزمایش سامانه سلاح لیزری MK 2 MOD 0 در دریا در 16 ماه مه، - سامانه تسلیحات لیزری کشتی یواس اس پورتلند نیروی دریایی آمریکا توانست در نخستین آزمایش آن در سطح دریا یک پهپاد را ساقط کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسپوتنیک در گزارشی نوشت: ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد کشتی یواس اس پورتلند (ال پی دی 27) موفق شد یک پهپاد را در اولین آزمایش سامانه سلاح لیزری MK 2 MOD 0 در دریا در 16 ماه مه، غیرفعال کند.

این سامانه توسط شرکت صنایع دفاعی نورثروپ گرومن که به صورت پیمانکاری با وزارت دفاع آمریکا کار می کند و اداره تحقیقات نیروی دریایی ساخته شده و هنگامی که به بهره برداری رسید به عنوان نخستین اجرای تحت کنترل سامانه لیزر حالت جامد از نوع انرژی بالا تحسین شد.

کری سندرز ، فرمانده کشتی یواس اس پورتلند گفت: با انجام آزمایش های پیشرفته در دریا علیه پهپاد ها و کشتی های کوچک، درباره قابلیت های نمایشگر سامانه سلاح های لیزری حالت جامد اطلاعات ارزشمندی به دست می آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش سامانه تسلیحات لیزری نیروی دریایی آمریکا با سرنگونی یک پهپاد

آزمایش سامانه تسلیحات لیزری نیروی دریایی آمریکا با سرنگونی یک پهپاد