مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-22اقتصادي

هدف گذاری و برنامه ریزی خیرین برای ساخت 412 واحد مسکونی جدید در هرمزگا


بر اساس هدف گذاری صورت گرفته 412 واحد مسکونی جدید توسط خیرین مسکن ساز استان هرمزگان برای اقشار هدف در شهرستان های مختلف این استان ساخته می شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته 412 واحد مسکونی جدید توسط خیرین مسکن ساز استان هرمزگان برای اقشار هدف در شهرستان های مختلف این استان ساخته می شود.

فریدون همتی روز گذشته(اول خردادماه) در نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان هرمزگان، عنوان کرد: این انجمن اقدامات خوبی را در راستای ساخت مسکن برای جامعه هدف خود یعنی اقشار مستمند و کم بضاعت و همچنین خانواده های دارای دو معلول و بیشتر انجام داده است.

وی ادامه داد: قانون نیز معافیت هایی را برای خیرین مسکن ساز از جمله در زمینه انشعابات آب و برق و همچنین اختصاص زمین رایگان از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در نظر گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: تاکنون از سوی انجمن خیرین مسکن ساز استان هرمزگان 216 واحد مسکونی در شهرستان های مختلف این استان احداث شده است.

همتی تصریح کرد: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته 412 واحد مسکونی جدید نیز توسط خیرین مسکن ساز استان هرمزگان برای اقشار هدف در شهرستان های مختلف این استان ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری و برنامه ریزی خیرین برای ساخت 412 واحد مسکونی جدید در هرمزگا

هدف گذاری و برنامه ریزی خیرین برای ساخت 412 واحد مسکونی جدید در هرمزگا