مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-21سياسي

صنوف مزاحم شهر زاهدان ساماندهی می شوند


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از برنامه ریزی ساماندهی صنوف مزاحم شهری در خیابان های پرتردد خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از برنامه ریزی ساماندهی صنوف مزاحم شهری در خیابان های پرتردد خبر داد.

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: استقرار صنوف مزاحم و آلاینده در خیابان های پرتردد و ورودی های شهر، ضمن ایجاد یک چهره نامطلوب به سیما و منظر شهری، باعث ناراضایتی شدید شهروندان و همسایگان در مجاورت آنان شده است.

وی ادامه داد: طبق تبصره بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها مجموعه مشاغل و صنوف دارای آلایندگی و ایجاد مزاحمت، مکلف به تعطیلی، انتقال قطعی به خارج از شهرو در شهرک صنعتی و مجتمع های مجاز می باشند.

وی افزود: عملیات بهسازی، زیباسازی، پیاده روسازی و توسعه فضای سبز این معابر که در حال انجام می باشد با وجود این صنوف، سیما و منظر شهری در این مناطق نامطلوب و بهبود نخواهد یافت.

براهویی تصریح کرد: می طلبد در این راستا ساماندهی صنوف مزاحم با همکاری شهرداری و دیگر دستگاه های متولی به عنوان یک الویت مهم در دستور کار قرار گیرد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان در پایان اذعان کرد: نشست های متوالی با دستگاه های متولی همچون استانداری، فرمانداری، سازمان صنعت معدن وتجارت، محیط زیست و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف مزاحم شهر زاهدان ساماندهی می شوند

صنوف مزاحم شهر زاهدان ساماندهی می شوند