مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-21پزشكي

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اکباتان همدان


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اکباتان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه ای با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و تعدادی از مدیران تشکیل شد، تخصیص 50 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اکباتان به تصویب رسید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان اکباتان یک پروژه ملی است که برای توسعه بخش بهداشت و درمان همدان با پیگیری های صورت گرفته، دارای ردیف اعتباری ملی شده است.

وی گفت: در شرایط فعلی با شیوع بیماری کرونا لزوم تجهیز بیمارستان های دولتی به آخرین تجهیزات روز دنیا برای کنترل بحران و بیماری ها از اولویت هایی است که باید مورد توجه برنامه ریزان و مدیران قرار گیرد زیرا دسترسی آسان به خدمات بخش بهداشت و درمان و سلامت از حقوق اولیه شهروندی در جوامع توسعه یافته است.

حاجی بابایی با تقدیر و تشکر از کادر درمان اظهار کرد: مشکلات در بهره برداری از بیمارستان اکباتان با توجه به شرایط خاص بین المللی و ملی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر لزوم توجه وزارت بهداشت به این بخش تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اکباتان همدان

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان اکباتان همدان