مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 04:052020-05-21فرهنگي

«کاکتوس» در جشنواره «تئاتر+خانه»/به جای فیلمسازی تئاتر بازی کردم


مسعود طیبی از اجرای مجازی نمایش «کاکتوس» در جشنواره «تئاتر+خانه» خبر داد و عنوان کرد حضور در چنین رویدادهایی با توجه به بحران کرونا باعث پویایی هنرمندان می شود.

- مسعود طیبی از اجرای مجازی نمایش کاکتوس در جشنواره تئاتر+خانه خبر داد و عنوان کرد حضور در چنین رویدادهایی با توجه به بحران کرونا باعث پویایی هنرمندان می شود.

مسعود طیبی کارگردان تئاتر درباره حضورش در جشنواره تئاتر+خانه به خبرنگار مهر گفت: در نخستین دوره جشنواره مجازی تئاتر+خانه در بخش مونولوگ های ایرانی با نمایش کاکتوس حضور دارم که خودم نیز در این نمایش ایفای نقش کرده ام.

این اثر نمایشی برداشتی از نمایشنامه کاکتوس اکبر رادی است که سال 87 در مرکز تئاتر مولوی اجرا کردم.

وی ادامه داد: البته کلیت کار براساس نمایشنامه زنده یاد اکبر رادی است چون این نمایش برای اجرا در فضای مجازی تولید شده است و قرار است علاوه بر داوری توسط هنرمندانی چون حمیدرضا نعیمی، شیوا مسعودی و افشین هاشمی توسط مردم نیز مورد داوری قرار گیرد.

طیبی درباره علاقه اش به حضور در این جشنواره مجازی بیان کرد: در طول بحران کرونا سه نمایشی که قرار بود آماده اجرا کرده و به صحنه ببرم تعطیل شدند و مشابه این اتفاق برای هنرمندان دیگر هم افتاده است که همین مساله و تعطیلی دانشگاه ها باعث افسردگی و سرخوردگی اهال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاکتوس» در جشنواره «تئاتر+خانه»/به جای فیلمسازی تئاتر بازی کردم

«کاکتوس» در جشنواره «تئاتر+خانه»/به جای فیلمسازی تئاتر بازی کردم