مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 17:302020-05-20سياسي

پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت کلنگ زنی شد


پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت با اعتبار کلی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان و با زیربنای آموزشی یک هزار و 200 متر مربع کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، معاونت مشارکت های مردمی نوسازی مدارس لرستان و فرماندار کوهدشت، کلنگ احداث 3 باب مدرسه با 15 کلاس درس به زمین زده شد.

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این مراسم بیان کرد: از تعداد 3 باب مدرسه ای که امروز کلنگ آنها به زمین زده شد، یک مدرسه 6 کلاسه در روستای قرعلیوند، یک مدرسه 6 کلاسه در روستای سعادت آباد ابوالوفا، یک باب مدرسه 3 کلاسه در روستای کبود ابوالوفا ساخته خواهد شد که احداث دو مدرسه نخست با اعتبارات ملی و مدرسه 3 کلاسه توسط بنیاد برکت تقبل شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر، 10 پروژه با 27 کلاس درس با اعتبار 14 میلیارد تومان در شهرستان کوهدشت در دست اجرا است که از این تعداد 3 واحد آموزشی با 12 کلاس درس و با اعتبار 3 میلیارد تومان توسط خیرین گرانقدر مدرسه ساز در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان افزود: خیرین مدرسه ساز، دوشادوش دولت برای اعتلای زیرساخت های آموزشی کشور در حال فعالیت هستند و وجود این عزیزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت کلنگ زنی شد

پروژه احداث سه باب مدرسه در کوهدشت کلنگ زنی شد