مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-20اجتماعي

ترافیک جاده هراز سنگین شد


مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران ترافیک جاده هراز در ظهر چهارشنبه (31 اردیبهشت 99) را سنگین گزارش کرد.

- بر اساس گزارش ظهر چهارشنبه مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران ، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به عنوان اصلی ترین ورودی مازندران از پایتخت سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، طبق گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران هم اکنون ترافیک در محدوده سه راهی چلاو و پیچ پرن جاده هراز در مسیر شمال به جنوب سنگین و تردد به کندی امکان پذیر است .

همچنین تردد خودرویی در محدوده های باییجان ، زیارو ، شاهاندشت ، پلور و آب اسک جاده هراز در مسیر ورودی به استان مازندران پرحجم و به صورت لحظه ای سنگین می باشد.

بر اساس گزارش راهداری مازندران ترافیک خودرویی محور کندوان نیز در محدوده های پل زنگوله ، هزار چم ، تونل و سیاه بیشه پرحجم است.

بنابر این گزارش ترافیک خودرویی باقی محورهای استان مازندران از جمله کندوان، سوادکوه، کیاسر و همچنین ورودی های شرقی و غربی استان عادی و روان است.

گزارش ها نشان می دهد که ترافیک جاده هراز به دلیل تعداد بالای ورود مسافر به استان می باشد که با توجه به تعطیلات عید فطر در ابتدای هفته آینده ، پیش بینی می شود در روزهای پیش رو با حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک جاده هراز سنگین شد

ترافیک جاده هراز سنگین شد