مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-20اقتصادي

انجام عملیات بهسازی و تعمیر در 11 نقطه حادثه خیز در محورهای زنجان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از احصای 47 نقطه حادثه خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: در 11 نقطه از این تعداد عملیات بهسازی و تعمیر در حال انجام است.

- جواد یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد نقاط حادثه خیر احصا شده در محورهای استان را 47 مورد اعلام و اظهار کرد: 11 مورد از این نقاط به عنوان پروژه تعریف شده و این نقاط در دست تعمیر و بهسازی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه پروژه های مربوط به نقاط حادثه خیر طی دو تا سه سال بهسازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، افزود: تقاطع نورین یکی از پروژه ها است که تعریض و بهسازی شده است.

وی ورودی صایین قلعه را یکی دیگر از نقاط حادثه خیز دانست و گفت: بهسازی و تعمیر این نقطه با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و تصویب بودجه 7 میلیارد تومانی در دست اقدام است.

یوسفی پل قره بلاغ، ادامه سه راهی طارم به طرف ابهر، محور زنجان به میانه و تقاطع مسیر ماهنشان در آزادراه زنجان- تبریز را از دیگر نقاط حادثه خیر احصا و در دست تعمیر، تعریض و بهسازی اعلام و تصریح کرد: پنج کیلومتر از خروجی خدابنده به طرف همدان هم نیاز به تعریض و بهسازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات بهسازی و تعمیر در 11 نقطه حادثه خیز در محورهای زنجان

انجام عملیات بهسازی و تعمیر در 11 نقطه حادثه خیز در محورهای زنجان