مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-18سياسي

ادیانی: پایبندی نمایندگان به نظارت و تقنین باعث کاهش هیاهو علیه مجلس می شود


یک نماینده مردم مجلس شورای اسلامی با یادآوری دو وظیفه نمایندگان یعنی نظارت و تقنین گفت: اگر نمایندگان بر انجام این وظایف مصر باشند هیاهو علیه مجلس کم خواهد شد.

- یک نماینده مردم مجلس شورای اسلامی با یادآوری دو وظیفه نمایندگان یعنی نظارت و تقنین گفت: اگر نمایندگان بر انجام این وظایف مصر باشند هیاهو علیه مجلس کم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی ادیانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: آخرین نطق خود را در دو روز مانده به اختتامیه مجلس شورای اسلامی مطرح می کنم اگرچه لازم بود امروز درباره ی مسائل مهم رخداده در سطح ملی، استانی و بین المللی صحبت کنم اما به خاطر این که آخرین نطق در مجلس دهم می باشد قصد بیان کارنامه عملکردی ام در چهار سال گذشته را دارم.

وی با قدردانی از مردم حوزه انتخابیه اش اظهار کرد: وظیفه نماینده نظارت و تقنین است.

اگر مجلس شورای اسلامی بر این کار مصر باشد و در مجلس براین پاشنه بچرخد هیاهوها علیه نمایندگان و مجلس شورای اسلامی کم خواهد شد.

نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه عملکردی اش در حوزه تقنین و قانون گذاری، تصریح کرد: در مجلس دهم در حوزه قانون گذاری پیشنهادات، تذکر، اخطار، مخالفت و موافقت درباره لوایح و طرح های موجود را مطرح کردم که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی: پایبندی نمایندگان به نظارت و تقنین باعث کاهش هیاهو علیه مجلس می شود

ادیانی: پایبندی نمایندگان به نظارت و تقنین باعث کاهش هیاهو علیه مجلس می شود