مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-05-18سياسي

با کمک ستاد دیه استان تهران زندانی بدهکار بیمار آزاد شد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندانی نیازمند بدهکاری که بیماری ام اس داشت، با تلاش نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شد.

- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندانی نیازمند بدهکاری که بیماری ام اس داشت، با تلاش نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، منوچهر رحمانی گفت: زندانی نیازمندی که به دلیل بدهی و تعهد مالی با شکایت طلبکار در زندان بسر می برد با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران و کمک نیکوکاران نوع دوست آزاد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ 40 میلیون تومانی و تاخیر و تادیه که به حدود 63 میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان بسر می برد.

وی ادامه داد: این زندانی 53 سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شده بود تا آن که با قطعیت حکم و کمک های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق شد.

رحمانی تاکید کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر شد و این زندانی طی یکی دو روز آینده با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده اش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک ستاد دیه استان تهران زندانی بدهکار بیمار آزاد شد

با کمک ستاد دیه استان تهران زندانی بدهکار بیمار آزاد شد